3. Proces


Opis zadania pierwszego.
Grupa uczniów – ANKIETERÓW - z każdej klasy zbiera propozycje pytań do ankiety, nt. „Wiem, co jem”
a)selekcjonuje i konstruuje ankietę
b)przeprowadza ankietę wśród uczniów klas piątych
c)opracowuje wyniki ankiet i sporządza graficzne ich zestawienia (wykresy)

Opis zadania drugiego.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania drugiego podzielcie się na grupy (3 -5 osobowe) i wybierzcie lidera, który będzie Was reprezentował i koordynował Waszą pracą.  
Grupa uczniów - TWÓRCÓW (GRAFIKÓW KOMPUTEROWYCH, FILMOWCÓW, PLASTYKÓW) wykonuje pracę przedstawiającą piramidę żywieniową.
Przystępując do realizacji zadania zapoznajcie  się z informacjami nawiązującymi do tematyki żywieniowej wskazanych w projekcie w punkcie 4 (źródła). Zwróć uwagę na:
aktywność fizyczną, która stanowi podstawę piramidy pokarmowej,proporcje w jakich powinny być spożywane produkty spożywcze lub ile porcji danej grupy produktów w ciągu dnia należy spożyć 

Warunki dodatkowe dotyczące formy prezentacji projektu.
Wykonując prezentację multimedialną pamiętajcie o:
a)stronie tytułowej i nazwiskach autorów
b)zamieszczeniu bibliografii (adresy stron internetowych)
c)umieszczeniu nazw pięter piramidy
d)Wasza prezentacja multimedialna wykonana w programie Power Point może zawierać od 10 do 12 slajdów.
Wykonując film pamiętajcie o:
a)podaniu tytułu i nazwiskach autorów
b)zamieszczeniu bibliografii 
c)nazwaniu pięter piramidy
d)Wasz film nie powinien być dłuższy niż 5 minut.

Wykonując plakat lub formę przestrzenną pamiętajcie o:
a)tytule
b)nazwach pięter piramidy
c)formacie A1 (plakat)
d)zamieszczeniu nazwisk autorów